duminică, 18 decembrie 2011

Adăugaţi o legendă

    Sunt momente când te simţi pierdut…deznãdãjduit…demoralizat şi simţi cã nimic nu iese aşa cum ar trebui, cã lucrurile iau alt curs decât sperai. Se spune cã dacã ai rabdare lucrurile se aşeazã pânã la urma. Dar când atingi culmea disperarii e greu sã ai rabdare. E greu sã aştepti. E greu sã menţii flacãra speranţei vie. E greu dar meritã!
    Cu toate astea nu am fost niciodatã o persoanã rãbdatoare... dimpotrivã! Insã oricât de pierdutã sau demoralizatã m-am simţit nu mi-am pierdut optimismul. Nu mi-am pierdut încrederea cã pânã la urmã o sa fie bine. Iar rezolvarea am gãsit-o într-un final. Sau m-a gãsit ea pe mine. Da, pentru cã sunt o luptãtoare, chiar dacã ajung pe culmile disperãrii şi frustrãrii, mã ridic şi îmi continui drumul. Pentru cã niciodatã nu poţi ştii cât de puternic eşti pânã nu eşti pus faţã în faţã cu situaţii limitã! Şi n-ai decât sã te lupţi şi sã învingi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu